» 1st creation - Comic

Witajcie! To moja pierwsza kreacja. Jej elementy widoczne są na skanie. Przepraszam, że czarno-białe, ale nie miałam czasy na kredki.

Szczególnie teraz, na początku, zależy mi na waszych opiniach. Wolicie oglądać rysunki czarno-białe, czy w kolorze? Macie jakiś pomysł na nazwę tej kreacji?

EDIT: Moja kolejna sukienka w stylu retro pojawi się już jutro rano! Mile was zaskoczę, jest o wiele lepsza od powyższej ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wole w kolorach. ale super kreacja

PaluSsSkAaA...;) pisze...

Jeżeli chcesz nadal w takiej postaci te lalki rysować to spróbuj zmniejszyć rozpiętość ramion,ponieważ trochę wygląda jak facet i nie rysuj twarzy rysuj tak jakby manekina i na nim ciuszki chyba,że wygodniej ci jest z twarzą to proszę bardzo a co do sukienki to gdyby była taka na stardoll to kupiłabym ;))

Vanilea pisze...

Mniejsze usta i mniejsza odległość ust i oczu od siebie bo są za daleko. I rzeczywiście trochę ramiona za szerokie. Ale to twój pierwszy rysunek więc zobaczymy co będzie dalej. Dawaj w kolorku!

Ashley13999 pisze...

Nawet ładna !!
Lepsze były by kolorowe moim zdaniem !!

paulapyciarz pisze...

Następna sukienka jest w kolorze ;) Dziękuję za rady.

Ada (Candy.Ada) pisze...

Jest śliczna, bardzo mi się podoba! Zazdroszczę Ci talentu. Ładne buty, pozdrawiam! - Candy.Ada

YeahItsMeAlex pisze...

Lalka trochę nieudana, ale do sukienki nic nie mam nawet na czarno wygląda fajnie ;)

Prześlij komentarz

.