» 2nd creation - Retro

Planowałam umieścić ten rysunek na blogu jutro, ale co mi tam. Oto mój najnowszy projekt, którego punktem kluczowym jest sukienka retro. Dziękuję za komentarze do poprzedniego rysunku. Stosując się do waszych rad, umieszczam rysunek:



Mój skaner ma dziwne skłonności do wydłużania obrazków, dlatego nie dziwcie się, że modelka jest dosyć niekształtna. W rzeczywistości wygląda to o niebo lepiej.

Mam nadzieję, że ten strój również zostanie przez Was skomentowany. Zależy mi na opinii! Czekajcie na nowość już wkrótce :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 komentarze:

Vanilea pisze...

No teraz twarz i ramiona o wiele lepiej ci wyszły :D. Strój też booski ;)

Ashley13999 pisze...

ładny !!
Mam dla cb rade nie skupiaj się na twarzy tylko na ubraniach bo ubrania są najważniejsze !!
:D
Pozdrawiam !!

YeahItsMeAlex pisze...

Bardzo podoba mi się sukienka i dodatki, tylko stópki mogły by być bardziej proporcjonalne.

PaluSsSkAaA...;) pisze...

Znaczna poprawa ramion cudny strój i nic dodać nic ująć ŚWIETNA TWARZ!!!

Prześlij komentarz

.